Lijstbetrokkenheid: wat mail je

Het verleiden van je lezers om op je lijst te komen is natuurlijk een van je doelen. Het is onderdeel van het grotere doel voor je lijst. Dat grotere doel gaat ook over betrokkenheid naast lijstgroei. Hoe meer betrokken je lijst bij jou is, hoe groter de

Lees Verder

Waarom heb je eigenlijk een e-maillijst?

Als ik gesprekken voer met ondernemers over e-mailmarketing is deze vraag een terugkerende in verschillende vormen. Waarom zou ik er eigenlijk energie instoppen dat werkt toch niet meer? E-mailmarketing is toch van vroeger, dat werkt toch niet meer? Ik open zelf ook geen nieuwsbrieven meer, waarom zou

Lees Verder

Geautomatiseerde follow-ups

Maak van de volgende stap voor je potentiële klant een no-brainer. Zorg dat je klant gewoon een volgend product kan kopen zonder na te denken. Zoals elke slimme ondernemer weet, is een van de sleutels tot een passief inkomen een goed ingerichte (en volledige) sales trechter of

Lees Verder